Lost and Found

Uw verloren goederen op Schiphol veilig en snel bij u bezorgd

Geen account nodig

Wat bent u verloren?

    Lost&Found Registration number(s)

    Kies minimaal één item wat u verloren bent.

    Kosten & verzekering

    Totaal 0 items met een geschat gewicht van 0kg

    Versturen naar:

    Er is minimaal één item nodig en een plaats om de prijs te berkenen.

    Prijs op aanvraag.

    Geschatte waarden*
    Ga naar stap 2
    Veel gestelde vragen?

    Uw gegevens

    • Een of meer velden bevatten een fout. Graag corrigeren en opnieuw proberen.

    Opmerking
    Ga naar stap 3
    Veelgestelde vragen?

    Zending gegevens

    Verzekerings kosten:€0
    Courier costs:€0
    BTW:€0
    Totaal€0,-
    Choose your payment method
    • Betaal nadat uw oder is goedgekeurd

    • Stap 1
    • Stap 2
    • Stap 3
     title= title= title= title= title= title= title=

    Niet uw gewenste verzendmethode of bestemming?
    Neem contact op +31 (0)20-4466233

    U heeft iets verloren op Schiphol, wat nu?

    Wat kunt u doen als u iets bent verloren op de luchthaven Schiphol?

    1

    Neem contact op met SDBV. Dit is het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de gevonden voorwerpen op de luchthaven.

    2

    Als SDBV uw voorwerp gevonden heeft sturen zij u een registratienummer voorzien van 6 cijfers.

    3

    Vul uw registratienummer en uw contactgegevens in op het bovenstaande formulier.

    4

    Wij zorgen ervoor dat uw gevonden voorwerp op de door u gekozen locatie wordt geleverd.

    Als u problemen heeft met het invullen van het formulier, neemt u dan gerust contact met ons op via: +31 20 44 66 233, ops@baggage.nl of chat met ons op de website.

    Hoe kan ik betalen?

    U kunt direct betalen bij het invullen van het formulier. U kunt kiezen uit verschillende betaalmethodes of u kunt ervoor kiezen om later te betalen. Wij zullen u in het laatste geval dan voorzien van een betaal link op het moment dat wij uw voorwerpen ontvangen.

    Ik heb een aanvraag ingediend, wat nu?

    Ten eerste bedankt voor het kiezen voor onze dienstverlening. Wij halen tijdens werkdagen om 12 uur ‘s middags voorwerpen op bij de luchthaven Schiphol. Op het moment dat wij het ontvangen sturen wij het voorwerp direct door. Wij verschepen uw voorwerp alleen als er betaald is.

    Kan ik mijn voorwerp volgen?

    Ja, dat kan! Wij zullen u voorzien van track and trace gegevens op het moment dat wij uw gevonden voorwerpen ontvangen.

    Lastige landen om mee te werken

    Sommige landen hebben strenge douane regelingen. Voorbeelden hiervan zijn Brazilië, Indonesië, India, Rusland en Turkije.

    Moet ik mijn voorwerpen nog extra verzekeren?

    In het geval dat u een waardevol voorwerp heeft verloren dan is het verstandig om uw bezit extra te verzekeren. De standaard vergoeding bedraagt € 11,- p/kg als het object is verloren of beschadigd. De extra kosten voor het verzekeren bedragen € 45,- en vervolgens bent u verzekerd tot € 2500,-.