KLM waarschuwt in brandbrief voor topdrukte op Schiphol

13-04-2017

Wij mogen voor Schiphol Dienstverlening de zendingen terug sturen die mensen op onze nationale luchthaven kwijt raken. Dit doen wij met zorgvuldigheid en passie; het doet ons een groot plezier om de spullen bij de rechtmatige eigenaar terecht te krijgen.

Tevens zijn wij u graag van dienst als u geen zin heeft om bagage met zich mee te dragen en deze vooruit wilt opsturen naar uw vakantiebestemming. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail voor de mogelijkheden.

Zie onderstaand nieuwsbericht van nos.nl voor de laatste ontwikkelingen op Schiphol en ervaar zelf hoe wij uw reis gemakkelijker en plezierig kunnen maken.

“KLM waarschuwt in brandbrief voor topdrukte op Schiphol

ZA 1 APRIL, 12:03 

ANP

KLM waarschuwt voor topdrukte deze zomer op Schiphol. De luchtvaartmaatschappij vraagt Schiphol in een brandbrief om meer maatregelen om lange wachtrijen te voorkomen.

Volgens KLM heeft Schiphol meer vluchten toegelaten dan de luchthaven aankan. Daardoor is het nu al heel druk bij het inchecken, de bagage-afhandeling en de paspoortcontrole. Het is niet de eerste keer dat KLM aan de bel trekt.

Nieuwe vertrekhal

Schiphol bevestigt dat het een drukke zomer wordt. “Het aantal passagiers blijft stijgen. Wij bereiden ons daar, zoals elk jaar, goed op voor”, zegt een woordvoerder. Een van de maatregelen die Schiphol heeft genomen is het openen van een nieuwe, tijdelijke, vertrekhal. Deze wordt maandag in gebruik genomen.

KLM neemt zelf ook maatregelen. Zo worden extra uitzendkrachten opgeleid, zodat ze direct inzetbaar zijn wanneer dat nodig is. Ook worden er extra mensen ingezet die passagiers sneller kunnen laten uitstappen”.

Het volledige artikel is hier te lezen.

Terug naar overzicht